Sparkly Santa Hat Ice Cream

Tuesday 18 December 2012

Random post. I swear, it's random post.

Assalamualaikum reader ^__^

Heyheyhey. Sihat tak ? hee~ Waaahhhh, blog ini memerlukan khidmat feather duster lah ==' berHABUK gell ~ lets start over again with...a NEW post :) muahahaha. Been super extra busy lately. Really sorry sebab dua minggu terdiam seribu bahasa, not patah seribu kayh :) Hurm, so Hello guys :) Today quite boring cause semua my sis dah balik ke negeri masing masing :'( I gonna miss you all badly my dear :'< YaAllah sebak nya time hantar diorang kat luar rumah pagi kelmarin.. hurm T.T lama gilaaaa saya peluk diorang rasa cam tak nak lepas jee.. *sabar sabar*. Sekarang menghitung hari utk b'temu tahun baru and sekolah. Ahaha. So, hby dear ? Dah tanamkan azam baru ? Azam lama dah siap ? Homework bertimbun dah beres ? :D Confirm jawabnya tak. Do it now then mai sini balik. Kalau taknak takpe, lu kena marah jangan salahkan wa yee n.n haha, lek sudah, homework wa pun sikit lagi nak siap. Apapun, ready lah dengan semangat baru yee :D

Apapun, Jangan difikir derita akan berpanjangan, kelak akan membawa putus asa pada Tuhan. Jika anda menyayangi seseorang, doakanlah biar hidup mereka bahagia dan berjaya. Kita tiada hak untuk menghalang mereka dari menyayangi orang lain dan menghalang orang lain dari terus menyayangi orang yang kita sayangi tuh. Kawan, kalau dah termaktub di luh mahfuz dia untukmu, jangan khuatir dan gelisah ye ? Itu semua kerja Allah, Dia Maha Adil. Kita kecil lagi, capaikan SPM dulu :D

Saya kuat. Saya tough. Ya Allah. Ampuni dosa kami, ampuni dosa kami, ampuni dosa kami. Bersihkan hati kami untuk diisi dengan ilmu-Mu. Berkati dan rahmatilah ilmu yang telah kami pelajari, semoga dapat kami praktikkan & amalkan kelak. Ya Allah. Tunjukkan kami jalan lurus-Mu, jalan redha-Mu, jalan nur-Mu. Sinarilah hati kami dengan cahaya & hidayah-Mu. Kurniakan kami indahnya nikmat mencintai-Mu sepanjang masa. Ya Allah. Ya Malik Ya Quddus. Hanya Engkau yang mampu menentukan segalanya. Kami mengaku terlalu banyak dosa kami, hinanya kami. Tapi kemudiannya kami kembali pada-Mu. Kami malu, kami segan. Tapi kami tahu, Engkau Maha Pemurah, Maha Pengampun. Ampunkan kami Ya Allah.. Kami benar menyesal atas segalanya..

Last but not least, Iloveyou : Khas buat semuaaa! Nak flying kiss ? Boleh jeaaa :* Tapi true kiss ? Aku tembak karang :O Ahaha So, saya memang sayang semua yang sayang kat saya. Saya doakan yang terbaik untuk kalian. Be the best, let Allah do the rest. <3 Cintailah Ilahi itu cinta hakiki, kan kan ? Kawan-kawan. Saya sayang anda semua. Tanpa korang, maybe saya tak seceria macam nih. Take care yeah. Saranghaeyoo + Aishiteru <3

P/S : "Jika anda diduga, jangan cepat down. Bangun, bangkit untuk menghadapinya. Baru gentle ! "Ya Allah, andai aku lemah Kau kuatkanlah semangat aku untuk mengharungi hari-hari ku dengan tenang :) Maafkan saya ye semua. Saya ni tak sesempurna yang lain. I am who I am. Please understand it. Takecare,. Oh tetiba plak saya rindu dekat someone. HEHE :D so, i wish you'll fine over there :* 


Baby Al-Firas Amsyar! my anak buah yang paling bongsu :D 
hurm, rinduuuuunyaaaaaa dekat diaaaa :') 
sabaq yee, lagi seminggu cik sue KL jumpaaaaa BABY <3
YEAYYYYYY :DDDDD

Can't wait for this 21.12.12 <3
Amalina murni >.< 

No comments:

Post a Comment